Fuck you attityd
Jag gick på en The Sounds konsert i somras och blev så förvånad över Maja Ivarsson då hon sket fullständigt i vad allt och alla tyckte om henne. Hon sa precis det hon tänkte, svor, klädde sig så som hon ville, rökte på scen, kastade ut sin dricka i publiken och var alltmänt wild and cracy. Hon ustrålade verkligen självförtroende och en fuck you attityd. Att vara som henne är kanske inte något man ska eftersträva i vardagen direkt men ibland behöver man nog hennes attityd för att inte bli trampad på. De gångerna som jag känner mig som ett offer eller svag eller överkörd ska jag försöka tänka på Maja och hennes attityd. Istället för att tänka att det var nog mitt fel, jag förtjänade det eller liknande ska jag tänka fuck you, ni har fel, det är ni som går miste om något. För att se sig själv som ett offer eller som en svag person är inget man själv tjänar på. Därför ser jag numera Maja lite som en förebild i att stärka mitt självförtroende, jag är den jag är och jag skiter i vad andra tycker.
Helle

Heja dig! Du är stark, modig och går din egen väg. Stolt över att vara din syrra 💪💕☺️

Svar: Tack fina du 😊💕
yogapassion.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress