Glad tjej!
Efter åtta år tillsammans sa du att jag var den som betydde mest i ditt liv och att du inte såg ett liv utan mig vid din sida. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, vi möttes i Örebro när vi båda hade flyttat hemifrån och bara var 19 respektive 20 år, vi har bott utomlands två gånger, vi har backpackat oss igenom de flesta länderna i Europa och vi har funnits vid varandras sida när livet har varit tufft. När jag har mått som sämst har du varit stabil och gjort allt för att underlätta, du har skjutsat och hämtat mig från jobbet, följt med på läkarbesök, dragit med mig på promenader och träning, lagat min favoritmat och fått mig att skratta. Du har aldrig sett ner på mig och du älskar mig trots mina brister. Många hade nog flytt, många hade nog valt den enklare vägen men du har inte släppt taget om mig. Tack för det, jag älskar dig <3
Helle

Asså så fint börjar typ grina 😭😍💝 ni är bäst! 💏

Svar: Åh tack ❤️😊
yogapassion.blogg.se

Solveig

Ja, det var fantastiskt skrivet och fantastiskt sagt och gjort. Ni är så himla fina båda två. Jag önskar er all lycka för framtiden. Mycket stolt svärmor och mor. Kram Solle

Svar: Tack så mycket! Kram <3
yogapassion.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress