Att planera roliga och mysiga saker inför hösten
För att se fram emot saker när det blir mörkare och kallare brukar jag kolla upp vad det finns att göra och boka in lite roliga saker. De senaste veckorna i Göteborg har det varit först irländsk musikfestival och sen jazzfestival. Det är också halloween på Liseberg vilket jag var på i helgen. Halloweendekorationen och all belysning och musik är så imponerande och helt klart värt ett besök! I helgen åker jag och min pojkvän till Stockholm över allahelgona för att träffa familj och lite vänner, bland annat ska jag och min syster kolla på en brudklänning till henne :) Sen om två veckor blir det spa och övernattning på Marstrands havshotell så jag har mycket att se fram emot just nu!
 
Har du något roligt inplanerat i höst för att göra den mörka tiden lite trevligare? :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress