Längtar tillbaka till Italien
Den här regniga dagen sitter jag och längtar tillbaka till Italien. Det är nästan svårt att förstå att jag bodde där i närmare sju månader, att det var min vardag. Att jag hade en trädgård med vindruvor, fikon och kiwi.  Att det fanns palmer överallt. Jag kommer ihåg att jag saknade regn när jag bodde där, för det regnade aldrig. Då föreställde jag mig dock ett trevligt sommarregn, ett varmt duggande som får grusvägar att lukta sådär härligt av sommar. Inte sånt här spöregn som öser ner utanför min ruta just nu…
Men regniga dagar är också ganska mysiga, då kan man laga en extra god middag och sen krypa upp i soffan och kolla på en bra film :) Eller så kan man yoga! Kolla in det här yogapasset: Yoga For A Rainy Day
ddianasliv.blogg.se

Vilka vackra bilder! Jag förstår att du längtar tillbaka.

Svar: Ja, det är svårt att inte längta tillbaka! 😊☀️
yogapassion.blogg.se

Johanna

Förstår det, ser grymt härligt ut! Jag ska till Spanien i december och längtar redan🌞

Svar: Åh, det låter härligt! 😊☀️
yogapassion.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress