Yogautmaningar
Det som är roligt med yoga är att det finns så många olika positioner i olika svårighetsgrader. Du kan alltid utmana dig själv och lära dig nya positioner. Idag fick jag lust att lära mig något nytt så då kollade jag i Yoga girls bok och hittade positionen Camatkarasana (Wild Thing). Det var helt klart utmanande, både styrkemässigt och balansmässigt. Självklart blev det inte lika bra som hennes, men det kräver träning och tålamod.
 
Min största utmaning med yogan är positioner som man ska vara vig i. Jag är inte vig för fem öre, så det är många positioner som jag inte alls kan göra. Men även om det känns omöjligt för mig så ska det ju gå att bli vigare, så därför tänkte jag göra den här stretch videon så ofta jag kan.
Bild från Boken Yoga Girl - Att finna lycka, skapa balans och leva med ett öppet hjärta
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress