Yogainspiration för småbarnsföräldrar

Att ta sig tid att yoga måste vara en större utmaning som småbarnsförälder, men det är kanske under det stadiet i livet som man behöver det som mest? Jag följer en kanadensisk tjej på Instagram som heter Amelia. Hon kan verkligen konsten att yoga trots att hon har en liten dotter som yr omkring. Titta på den här gulliga videon som bevisar att det går finfint att yoga trots att man har små barn, hennes dotter verkar till och med tycka att det är roligt och spännande!

Yoga tror jag kan hjälpa en småbarnsförälder att varva ner, få bättre sömnkvalitet, få lite tid för sig själv samt samla ny energi. Som blivande förälder tror jag även att det är bra att gå på gravidyoga för mental förberedelse och för att lära sig bra andningstekniker.

Amelia med hennes gulliga dotter. Bild från hennes instagramkonto.
Johanna

Jag hoppas att jag har tid och ork att yoga om jag blir förälder någon gång. Så fin bild!💕

Svar: Det hoppas jag med! :)
yogapassion.blogg.se

Helena

Tittade på Amalias instagram - så himla många gulliga timelapse videos med hennes barn 😍😝

Svar: Ja visst är det, dom är underbara! :D
yogapassion.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress