Träningsuppdatering

Att träna på bestämda dagar fungerar över förväntat. Numera försöker jag att träna varje måndag, onsdag och fredag. Det har varit rätt tufft men jag har verkligen känt att det har påverkat mig positivt. Jag känner mig mer pigg, mer positiv och har lite mindre oro och ångest. Det enda problemet är hur jag ska hålla igång träningen när jag blir sjuk… Jag har så dåligt immunförsvar och får alltid väldigt långdragna förkylningar, så jag skulle behöva komma på en plan för hur jag ska tackla det, särskilt i höst och i vinter.

På mina träningsdagar just nu så cyklar jag först i 45 minuter (ca: 10 km) och sen gymmar jag i 30 minuter. Tyvärr finns det inga poweryogapass på mitt gym som passar så bra just nu men jag tror fortfarande att de har sommarschema så förhoppningsvis kommer det fler pass till hösten.

För att göra träningen lite roligare så lyssnar jag på olika sommarpratare varje gång jag går dit. Programmen är 90 minuter så det brukar bli ganska lagom. Här är några av mina favoritsommarpratare hittills:

Linnéa Claeson
Fredrik Backman
Tove Nilsson ”Tove Lo”
Bahar Pars
Trevlig helg! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress