Hatha yoga
Det finns många olika former av yoga, så det gäller att prova på lite olika stilar för att se vad man tycker om. Jag tänkte skriva lite om de olika yogaformerna och länka till videos så att man själv kan prova på. Först ut är Hatha yoga som kan beskrivas såhär:
 
 
Vad utmärker hatha yoga: ganska lugnt tempo/medeltempo jämfört med andra fysiska och dynamiska yogaformer som ashtanga yoga. Klassiska yogapositioner som i regel inte är så avancerade.
Vem passar det: nybörjare såväl som erfarna.
Solveig

Vilken underbar blomsterrabatt. Var är den?

Svar: Den är faktiskt i Tallinn :)
yogapassion.blogg.se

Johanna

Vad bra, har aldrig riktigt satt mig in i dom olika yogaformerna utan gör det som känns bra och vad jag hittar på Youtube😉 Men skulle tro att det är den här formen jag har hållt på med mest, den passar mig just nu 🙏

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress